Alla inlägg under april 2010

Av Ericah - 6 april 2010 12:10

Har inte skrivit på länge. Har haft fullt upp..

Har hänt lite grejor i mitt liv sen jag sist skrev.

De tråkigaste som har hänt är att min kille dumpade mig för 2 veckor sen ungefär. Så nu är jag singel skönt men endå tråkigt.

Igår åkte jag hem ifrån min mamma. Som sagt hon bor i Västerås..

Satt på tåget rätt så länge. När jag kom in till Malmö så träffade jag Dalli.

Rätt kul eftersom vi inte hade träffats innan. Riktigt snäll kille... Just nu sitter jag i skolan och ska egentligen ha lektion men jag orkar inte. Någon som har bilddagboken? Bli vän om ni känner för de  . Lekiiiiz@bdb. Nekar ingen snällt va (a.. Nu sitter jag här i grupprummet med Helena.

När jag kommer hem ska jag sova, är trött som fan haha.. Sen ikväll så kanske jag ska köra till Josefine. Vi får väl se. Säääz take it easy . //Lekiizz


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Cha cha :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards