Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Cha cha homies :*

Av Ericah - 1 mars 2010 16:33

Nu är jag hemma från skolan tack och lov. Sitter vid Bilddagboken och checkar vem mina nya vänner är   . Bli vän på bdb Vettja LEKIIZZ@bdb. Älskar att få nya friends. Sitter här och lyssnar på musik du vet jag softar och tar de lungt samtidigt  . Har nyss pluggat på mitt prov tills nästa vecka nu har jag bara lite kvar. Imorgon tror jag att jag blir hemma eftersom att jag är så förkyld   . Och jag skulle ha idrott imorgon men jag ska inte idrotta om jag är sjuk. Så nu ska jag snart logga in på msn och se vilka roliga personer som är inne. De kan väl inte vara någon speciellt rolig person. För de är aldrig någon rolig inne   . Men vi får väl se.. Jag saknar min underbara lillasyster sara förtillfället. De känns helt dött när jag inte är med henne. Plus att de är jävligt tråkigt!   . Ska snart ta mig en varm dusch de hade juuhh inte varigt så fel! Kallt som fan är de. //Lekiz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ericah - 6 april 2010 12:10

Har inte skrivit på länge. Har haft fullt upp.. Har hänt lite grejor i mitt liv sen jag sist skrev. De tråkigaste som har hänt är att min kille dumpade mig för 2 veckor sen ungefär. Så nu är jag singel skönt men endå tråkigt. Igår åkte jag he...

Av Ericah - 7 mars 2010 17:07

Igår så gick jag upp klockan 10.00 för att göra mig i ordning. Jag skulle till min kille vid 11.00 - 11.30. Så de va bara att gå upp. När jag kom till han så gjorde vi inte så mycket. Han skulle äta frukost och så. Så jag satt med han i köket. Efter ...

Av Ericah - 4 mars 2010 09:15

Malmö blir inställt. Ska träffa min älskling istället och ska till och med sova där  . Nu sitter jag bara i skolan och tråkar. Vi har matte nu och jag hatar matte över allt annat. Har rast 9:40. Då ska jag ut och röööka den saken är säker haha. Efter...

Av Ericah - 3 mars 2010 11:36

Nu sitter jag i skolan. Har nyss ätit lunch fett äckligt.   . Idag slutar jag 13.40 och då ska jag ner till Jennys jobb och träffa henne en stund. Efter de så ska jag träffa min älskling   . Sen ska jag åka hem och plugga på mitt prov tills nästa vec...

Av Ericah - 2 mars 2010 20:07

En gång tog du min sen släppte du bara och sakta med tiden försvann. Jag önskar att du va här du gick inte att stoppa. Men nu skiter jag i allt för nu ska jag hoppa. Fallet är långt. De känns som en evighet. Mitt hjärta känns trångt och du få...

Presentation

Cha cha :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards