Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Shenä :* <3

Av Ericah - 7 mars 2010 17:07

Igår så gick jag upp klockan 10.00 för att göra mig i ordning. Jag skulle till min kille vid 11.00 - 11.30 Så de va bara att gå upp. När jag kom till han så gjorde vi inte så mycket. Han skulle äta frukost och så. Så jag satt med han i köket. Efter att han va klar så gick vi upp till hans rum och så. Efter en stund så skulle vi träffa johan och Garton. Så vi va ute med dom ett tag sen stack vi hem till Johan och lyssna på musik. Efter en stund så skulle johan då gå ut och snickra. Så de blev inte så mycket mer hos han. Så jag och Garton och min älskling gick hem till min kille och dom satt och spela x-box och så. Efter en stund så stack Garton hem. Och då gjorde inte jag och min kille mycket. Vi sov en liten stund sen va de dags för mat. Vi åt tacos och de va jätte gott haha. Sen så gjorde jag mig i ordning för att jag och zebastian skulle till hans mormor. Så vi satt där och snacka och drack kaffe. Vi titta på teve och vi såg en film så heter World trade center. Den slutade inte förräns 11.20 så de blev sent. När vi kom hem så satte zebastian på en film och så låg vi och titta på den. Vi såg up. Jag sommna på halva filmen sen så vakna jag igen för att zebastian skratta. Så då låg jag vaken och kunde inte somna förräns 3.30 Så de blev sent. // Lekiz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ericah - 6 april 2010 12:10

Har inte skrivit på länge. Har haft fullt upp.. Har hänt lite grejor i mitt liv sen jag sist skrev. De tråkigaste som har hänt är att min kille dumpade mig för 2 veckor sen ungefär. Så nu är jag singel skönt men endå tråkigt. Igår åkte jag he...

Av Ericah - 4 mars 2010 09:15

Malmö blir inställt. Ska träffa min älskling istället och ska till och med sova där  . Nu sitter jag bara i skolan och tråkar. Vi har matte nu och jag hatar matte över allt annat. Har rast 9:40. Då ska jag ut och röööka den saken är säker haha. Efter...

Av Ericah - 3 mars 2010 11:36

Nu sitter jag i skolan. Har nyss ätit lunch fett äckligt.   . Idag slutar jag 13.40 och då ska jag ner till Jennys jobb och träffa henne en stund. Efter de så ska jag träffa min älskling   . Sen ska jag åka hem och plugga på mitt prov tills nästa vec...

Av Ericah - 2 mars 2010 20:07

En gång tog du min sen släppte du bara och sakta med tiden försvann. Jag önskar att du va här du gick inte att stoppa. Men nu skiter jag i allt för nu ska jag hoppa. Fallet är långt. De känns som en evighet. Mitt hjärta känns trångt och du få...

Av Ericah - 2 mars 2010 13:13

Idag så har jag inte varigt i skolan. Är sjuk och de suger värkligen! Vill inte vara sjuk. Jag vaknade klockan 12:05 gick upp och åt frukost. Efter de så snacka jag lite med Ewa. Nu sitter jag bara vid datan och kollar min bdb. Och smsar med Jenny   ...

Presentation

Cha cha :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards