Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Ericah - 1 mars 2010 16:33

Nu är jag hemma från skolan tack och lov. Sitter vid Bilddagboken och checkar vem mina nya vänner är   . Bli vän på bdb Vettja LEKIIZZ@bdb. Älskar att få nya friends. Sitter här och lyssnar på musik du vet jag softar och tar de lungt samtidigt  . Har nyss pluggat på mitt prov tills nästa vecka nu har jag bara lite kvar. Imorgon tror jag att jag blir hemma eftersom att jag är så förkyld   . Och jag skulle ha idrott imorgon men jag ska inte idrotta om jag är sjuk. Så nu ska jag snart logga in på msn och se vilka roliga personer som är inne. De kan väl inte vara någon speciellt rolig person. För de är aldrig någon rolig inne   . Men vi får väl se.. Jag saknar min underbara lillasyster sara förtillfället. De känns helt dött när jag inte är med henne. Plus att de är jävligt tråkigt!   . Ska snart ta mig en varm dusch de hade juuhh inte varigt så fel! Kallt som fan är de. //Lekiz

Av Ericah - 1 mars 2010 16:26

   //Lekiz  

Av Ericah - 1 mars 2010 16:16

   //Lekiz  

Av Ericah - 1 mars 2010 10:22

Nu sitter jag i skolan och ska göra min uppgift. Tråkigt men de måste göras. Efter de så har jag lunch och de kommer sitta bra.   . Jag är jätte förkyld och vill bahh hem men jag får inte! Igår åkte jag hem ifrån min mamma som bor i västerås. Såå nu är jag i skåne igen   . Idag skulle jag igentligen ha tränat fotboll men jag får inte utav min tränare för att jag är förkyld  . Imorgon får jag stanna hemma om jag fortfarande är sjuk. Hoppas jag blir frisk. På fredag ska jag till min låsas pappa som bor i Malmö där ska jag träffa mina systrar och min lillebror. Jag ska sova där från fredag till söndag och min älskling ska kanske också följa med   . Nu ska jag fortsätta med mitt skol arbete. Hörs senare cha cha // Lekiz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Cha cha :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards